jakobhjulstrom

En början.

Kategori: vardag

Här kommer ett sånt där trevligt och någorlunda obligatoriskt inlägg när man startar en ny blogg.
Vem är jag?
Jag heter Jakob och är snart 20 år, det är väl egentligen ganska töntigt att skriva "snart 20", men eftersom jag fyller år om två veckor tyckte jag att det var ett lämpligt tillfälle att flika in det. Jag tycker om min flickvän, den underbara och älskade Susanna, världens bästa tjej alla kategorier. Jag tycker även om saker som gör mig glad, som fotboll, öl, fina vänner, dumhumor (all sorts internethumor och dyl.) Jag tycker om mitt fina band Selsius, som består av fyra personer från alingsås och göteborgsområdet.
Jag kommer väl framförallt skriva sporadiskt om min flickvän, mitt liv, mitt jobb och min musik.
Jag hoppas att någon finner något intresse i det iallafall.
Bai bai bloggzen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: