jakobhjulstrom

det var på tiden tycker jag

Kategori: vardag

hej fina ni! jag tyckte det var på tiden att Jakob skaffade sig en blogg! Han hade ju en för ett tag sedan, men i samma veva som vi blev ihop slutade han blogga. (är det mitt fel?) Iallafall, jag tycker det är viktigt att skriva av sig, så jag övertalade honom att börja igen, det gick ju så bra sist! Hans förra blogg hittar ni HÄR. Om ni inte redan hajat, är detta alltså Susanna som skriver. Kika gärna in hos mig också ifall ni lyckats hitta denna blogg på andra vägar! (och som ni kanske märker har vi använt samma "mall" som till min blogg, haha. kanske för att jag inte är den bästa på bloggdesign. och if it aint broken..?)
här har ni honom. hunken, mannen, hingsten.
/Susanna
Följ hans blogg med Bloglovin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: